Tiden går..

Allt har förändrats! Mitt liv är inte som förut!

Jag har slutat skolan och börjat jobba! jag har nu ett vikariat på ekdalagården jobbar 70% och de e riktigt bra! Jag gillar verkligen ekdalagården.

Det som förändras med stormsteg är Rasmus som börjar bli en riktigt stor kille som man verkligen kan prata med och han förstår vad man säger! Tänk på hur mycket som ändras på 1år. Då lyssnade han man absolut inte på samma sätt, han tal var med enstaka ord medans nu så sjunger han sånger och pratar meningar som ingen annan.

Tror inte att man kan förstå hur det är att ha barn förens man själv är Mamma eller Pappa! Vad vore jag utan Rasmus?

nää nu ska jag se vidare på andra avenyn, onsdagar 21,00 då är jag som klistrad framför tv:n. Sen blir att lyssna sista biten på min ljud bok åååh så bra "pojken som försvann" den är att rekomendera.

natti natti ses imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0