Litet test bara om= jag har tråkigt

Hur bor du: I en Bostadsrätt i Mölndal.

Brukar du komma i tid: Nja tidsoptimist är jag ju, är det något speciellt så är jag nog lite överdrivet i tid.

Hur lång är du:170cm

Kan du laga mat:JA jag älskar att laga mat men hatar att diska

Vad jobbar du med/pluggar du:Jobbar som USKA på ett äldreboende=Stormtrivs

Vad har du på dig just nu: Mysbrallor T-shirt och luvtröja.

Har du någon fobi: Spindlar

Hade du en bra kväll igår: NÄ jag är förkyld och igår va de riktigt illa.

Vilket är ditt senaste inköp: Mat tror jag.

Din favoritdryck på morgonen: Nu är favorit drycken Te.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: De var nog min Lön eller om det va pengarna jag faktiskt fick i examens pressent!

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg faktiskt troligen inget viktigt

Vem snackade du med senast: Pappa

Alkoholhaltig favoritdricka:Dricker nästan aldrig alko drycker men en god drink är aldrig fel.

När gjorde du senast något riktigt dumt: Ja du vet ej.

Saknar du någon just nu: Nicke. saknar att inte ha honom hos mig på nätterna!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara allmänt jobbig tror jag.

senaste person du kramade: Nicke

Senaste person du ringde: Pappa

Senaste person som ringde dig: Mamma

Vad drack du senast: Te

Vill du ha barn: Har ju Rasmus men vill ha ett barn till men inte just nu kanske.

Längtar du till din nästa födelsedag: Jaa lite kanske

Har rakat dina ben någon gång: Ja allt för många gånger.

Är du sugen på något nu: nää

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen om jag inte jobbar. Jobbar jag så blir de säkert 5 stycken.

Använder du hudkräm: Jaa

Attraheras du av män med skägg: Nej

Micro-pop eller poppa själv: Micro då jag inte har någon kastrull att avvara för vanligt sätt.

Brukar du baka: Ja mer än gärna tänkte att de ska bli en kladdkaka med fudge på nästa gång

Röstade du i det senaste valet: Japp första gången!

Har någon annan sovit i din säng inatt: Jag delar säng med Korven på vardagarna och på helgerna knör både jag Korgen och Nicke där!

Har du pengar på mobilen: Hela 0,25 Öre de ni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0