Jobb jobb

Har jobbat min första dag ute på Brattåsgården, jag ska hoppa in extra där (timmis), riktigt trevligt men ibland undrar man hur folk är säger inget mer blir bara irriterad på människor som "kör" med andra GAAH!!!

Sen jobbade jag kvällen på mitt "hemma" ställe ååh de känns såå skönt att vara på hemmaplan där man känner alla!!! borta bra men hemma bäst (funkar de ordspråket även på jobbet?).

Slutade 20,00 och hemma väntade min mamma och Rasmus! Mamma har varit barnvakt då Nicke varit på möte med föreningen om renoveringarna som skall börjar och sen drog han iväg för att försätta tagga armen! weii. Men snart är de min tur att göra färdigt min tattuering.

Nu blir de sängen för imorgon jobbar jag tidigt!! Och vet ni vad jag får sängsällskap inatt!! Nicke är ledig och kommer att sova brevid mig=MYSSS

Är han inte finast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0