En trevlig helg

Helgen har passerat och det är redan måndag om 5 minuter!! Så snart är det dags att åka till jobbet för att starta upp en lång arbetsvecka (jobbar helgen).


Lördagen spenderade vi med att första åka upp till mamma/mormor Maria för att hämta biljetterna till cirkus skratt! Vi blev kvar en stund för att sen åka och köpa en korv till Rasmus, men väl framme vid Franks gatukök så hade han somnat så det blev istället en korv till mig och Nicke (2st halv special, de ni)

Sen va det dags för cirkus, jag kan säga att jag hade ALDRIG gått på cirkus om de inte var så att jag hade fått biljetter för det hade kostat för 2vuxna och två barn 800kr (jag skulle bara titta på cirkus inte köpa den!!!) Men både Rasmus och Lina hade det bra och det är det viktigaste!

Söndagen spenderade vi i Majorna hos Johan, Madde (som fyller år idag måndag, grattis grattis) och lilla Saga. Saga och Rasmus röjde runt hela dagen och hade bra.

Veckan som kommer är ganska fullbokad: Stan på Tisdag med Therese, Onsdag storhandla, torsdag jobbar jag länge så då blir de ingenting, Fredag kanske Ullared, Söndag blir de 90års kalas i Mölnlycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0